BOSHLANGICH SINF O‘QITUVCHILARINING RAHBARLIK KOMPETENTSIYALARI TAKOMILLASHTIRISH USULLARI
Keywords:
yetakchilik kompetentsiyalari, Boshlang'ich sinf o'qituvchilari, Kasbiy rivojlanish, Mentorlik, Reflektiv amaliyotlarAbstract
Boshlang'ich sinf o'qituvchilaridagi yetakchilik qobiliyatlari ta'lim muhitini shakllantirish, o'quvchilar o'sishini rag'batlantirish va maktab samaradorligini oshirishda hal qiluvchi rol o'ynaydi. Ushbu maqolada boshlang'ich sinf o'qituvchilarining etakchilik qobiliyatlarini oshirishga qaratilgan usul va strategiyalar har tomonlama ko'rib chiqiladi. Kasbiy rivojlanish dasturlari, murabbiylik va reflektiv amaliyotlar kabi turli yondashuvlarni o'rganib chiqqan holda, ushbu tadqiqot boshlang'ich ta'lim muassasalarida ijobiy natijalarni qo'llab-quvvatlash uchun o'qituvchilarning etakchilik mahoratini oshirish bo'yicha tushunchalarni taqdim etadi.
Downloads
References
1. Hasanboyeva, O., & Raximova, D. (2020). Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligini rivojlantirish. Ta’lim va innovatsiyalar jurnali, 2(3), 45– 58.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti. (2019). O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha va umumiy o‘rta ta’lim tizimini rivojlantirish bo‘yicha strategiya (PF-5847-sonli farmon). https://lex.uz/docs/5847
3. Jumanova, S. B. (2022). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHISINING ONA TILI VA O‘QISH SAVODXONLIGI DARSLARI ORQALI MILLIY QADRIYATLARIMIZNI O‘RGANISHNING SAMARALI OMILLARI. Results of National Scientific Research International Journal, 1(9), 311-321.
4. JS Ikromjonovna, X Muazzamxon “O‘QISH SAVODXONLIGI DARSLARIDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI“ Educational Research in Universal Sciences 2 (14), 806-81
5. Saidahmedov, N. (2018). Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining innovatsion faoliyati va metodik ta’minoti. Toshkent: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi.
6. Jumanova, S. I. (2024). O‘ZBEKISTONDA MAKTAB TA’LIMINI XUSUSIYLASHTIRISH VA PISA TESTIGA TAYYORLASH MASALALARI. Kokand University Research Base, 13-16.
7. Yuldasheva, G. (2022). Pedagogik psixologiya: Boshlang‘ich ta’limda rahbarlik kompetentsiyasining shakllanishi. Samarqand davlat universiteti nashriyoti.