MATEMATIKA DARSLARIDA INTERFAOL METODLARNING QO'LLANILISHI.

Authors

  • Laylo Axmedova Buxoro viloyat Kogon tuman politexnikumi Matematika fani o’qituvchisi Author

Keywords:

Samarali integratsiya, strategiyalar, o‘quv jarayoni, interfaol usullar, matematik tushunchalar, an'anaviy o'qitish usullari.

Abstract

Ushbu maqola o‘quvchilarning tushunish va faolligini oshirish uchun matematika ta’limiga interfaol usullarni kiritish samaradorligini o‘rganadi. Matematikani o'qitishning an'anaviy yondashuvlari ko'pincha passiv o'rganishni o'z ichiga oladi, bu esa o'quvchilarning murakkab tushunchalarni tushunish qobiliyatiga to'sqinlik qilishi mumkin. Amaliy mashg'ulotlar, simulyatsiyalar, o'yinlar va texnologiya bilan ta'minlangan vositalar kabi interfaol usullar yanada dinamik va qiziqarli o'rganish tajribasini taklif qiladi. O‘quvchilarni o‘quv jarayoniga faol jalb qilish orqali interfaol usullar chuqurroq tushunish, tanqidiy fikrlash va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishga yordam beradi. Ushbu maqolada matematika ta'limida interfaol usullarning afzalliklari ko'rib chiqiladi va o'qituvchilar ushbu strategiyalarni o'z o'qitish amaliyotiga qanday samarali integratsiya qilishlari mumkinligi haqida tushuncha beradi.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Ikromov J., Mirzaahmedov M. va boshqlar. Matematika. O‘rta maktabning 5-6- sinflari uchun o‘quv qo‘llanma. – T.: O‘qituvchi, 2002.

Mirzaahmedov M., Rahimqoriev A. Matematika 6-sinf. Umumiy o‘rta ta’lim maktablari 6-sinfi uchun darslik. – T.: O‘qituvchi, 2007.

Колмогоров А.Н. Математика – наука и профессия. – М., 1998.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М., 1998.

Downloads

Published

2025-06-24